dc.contributor.advisor |
Vaněk, Miloslav
|
|
dc.contributor.author |
Bartošová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T02:03:21Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T02:03:21Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24004
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se věnuje internetovému marketingu, novodobému způsobu prodeje a propagace. Teoretická část se zabývá podstatou Internetu a popisuje jednotlivé prvky, nástroje a prostředí marketingového komunikačního mixu. Důraz je kladen především na PPC, SEO reklamu a Affiliate partnerský systém, který je nepostradatelnou součástí B2B komunikace. Analytická část se věnuje SWOT analýze internetového marketingu firmy Deokork, s.r.o. a systému Google Analytics, který hodnotí efektivitu vynaloženého úsilí na Internetu. Na základě těchto rozborů je vyhodnocen současný stav internetového marketingu a jsou navrženy vhodná doporučení pro zefektivnění a optimalizaci činnosti firmy. |
cs |
dc.format |
69 s. |
cs |
dc.format.extent |
1615554 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
PPC
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
internetová reklama
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Affiliate partnerský systém
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
PPC
|
en |
dc.subject |
internet advertisement
|
en |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
Affiliate partner system
|
en |
dc.title |
Analýza využití internetového marketingu ve firmě Deokork, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Internet Marketing Application in the Company Deokork Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Barboříková, Jarmila |
|
dc.date.accepted |
2013-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with internet marketing, a new way of selling and promotion. The theoretical part defines essence of the Internet and describes the individual elements, tools and space of marketing communication mix. The emphasis is placed on PPC, SEO and Affiliate partner system, which is indispensable part of B2B communication. The analytical part is devoted to SWOT analysis of internet marketing application in the company Deokork Ltd. and Google Analytics system which evaluates the effectiveness of efforts on the Internet. Based on these analysis is evaluated the current situation of internet marketing and suitable recommendations are proposed to streamlining and optimization of activity of the company. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32639
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|