Projekt marketingové komunikace Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sasínková, Martina
dc.contributor.author Němčík, Tomáš
dc.date.accessioned 2013-10-11T02:05:27Z
dc.date.available 2013-10-11T02:05:27Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24007
dc.description.abstract Práce se zabývá marketingovou komunikací Fakulty managementu a ekonomiky Univerzi-ty Tomáše Bati ve Zlíně. V teoretické rovině charakterizuje používanou terminologii a formuluje obecné základy marketingové komunikace, v praktické části analyzuje současný stav a projektuje jeho zlepšení či zefektivněné. Výsledné návrhy, vycházející z teoretické a analytické části, jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 122 s. (171593 znaků) cs
dc.format.extent 5992931 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject fakulta cs
dc.subject vysoká škola cs
dc.subject projekt cs
dc.subject analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject communication en
dc.subject faculty en
dc.subject university en
dc.subject project en
dc.subject analysis en
dc.title Projekt marketingové komunikace Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.title.alternative Project of Marketing Communication of Faculty of Management and Economics at Tomas Bata University in Zlín en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated The thesis deals with marketing communication of Faculty of management and marketing of Tomas Bata University in Zlín. In theoretical part is characterized using terminology and formulized general fundamentals of marketing communication, in practical part is ana-lyzed current situation and projected its improvement or streamlining. The resulting pro-posals, based on theoretical and analytical part, are put to time, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29623
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
němčík_2013_dp.pdf 5.715Mb PDF View/Open
němčík_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
němčík_2013_op.doc 265Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account