Marketingové komunikace profesionálního a neprofesionálního divadla
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové komunikace profesionálního a neprofesionálního divadla |
Author: |
Šťastná, Klára
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi profesionálních a neprofesio-nálních divadel, jejich zákazníkem a zevrubně i managementem. Teorie je poté aplikovaná na profesionální Divadlo Husa na provázku a neprofesionální divadlo Prkno. Výzkum se zaměřuje na vnímání těchto divadel u jejich diváků. Cílem práce je zjistit jak působí mar-ketingové komunikace profesionálních a neprofesionálních divadel na zákazníka. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24025
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
32339
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account