Marketingové komunikace profesionálního a neprofesionálního divadla

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace profesionálního a neprofesionálního divadla

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Šťastná, Klára
dc.date.accessioned 2013-10-11T02:45:13Z
dc.date.available 2013-10-11T02:45:13Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24025
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi profesionálních a neprofesio-nálních divadel, jejich zákazníkem a zevrubně i managementem. Teorie je poté aplikovaná na profesionální Divadlo Husa na provázku a neprofesionální divadlo Prkno. Výzkum se zaměřuje na vnímání těchto divadel u jejich diváků. Cílem práce je zjistit jak působí mar-ketingové komunikace profesionálních a neprofesionálních divadel na zákazníka. cs
dc.format 55 s. (78 219 znaků). cs
dc.format.extent 1928569 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingové komunikace cs
dc.subject divadlo cs
dc.subject marketing kultury a umění cs
dc.subject divák cs
dc.subject Marketing communications en
dc.subject theater en
dc.subject art marketing en
dc.subject theatre-goer en
dc.title Marketingové komunikace profesionálního a neprofesionálního divadla cs
dc.title.alternative Marketing Communications of a Professional and Non-professional Theatre en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated The bachelor?s thesis explores the marketing communications of professional and non-professional theaters, their customer base and at large their management. The theory is ap-plied to a professional theatre called Husa na provázku and to an amateur theatre called Prkno. The research focuses on the perception of these theatres by theatre-goers. The aim of this thesis is to find out what impression the marketing communications of the professional and non-professional theatres give to the customer. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32339
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-25


Files in this item

Files Size Format View
šťastná_2013_bp.pdf 1.839Mb PDF View/Open
šťastná_2013_vp.pdf 52.24Kb PDF View/Open
šťastná_2013_op.pdf 215.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account