Online komunikace a nákupní rozhodování matek
Show full item record
No preview available
Title:
|
Online komunikace a nákupní rozhodování matek |
Author: |
Heřmanská, Barbora
|
Advisor: |
Štarchoň, Peter
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá vztahem matek malých dětí do 6 let k internetu. Cílem je zjistit, co nejvíce na internetu využívají a kde a jak je mohou prodejci potřeb pro děti co nejefektivněji oslovit. Teoretická část je věnována online komunikaci a jejím formám s důrazem na oblast sociálních médií, zejména Facebook a dále ženám a specificky matkám jako cílové skupině a jejich vztahu k nakupování a internetu. Na toto téma jsou pak matky v praktické části dotazovány, mj. ohledně nakupování online, aktivnímu či pasivnímu využívání sociálních médií, vliv informací získaných na internetu na nákupní rozhodování a míru a způsob využívání internetu v mobilu. Projektové část pak na výsledky průzkumu navazuje a aplikuje získané poznatky do konkrétního návrhu online komunikace soukromé mateřské školy Svobodná školička. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24053
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
32491
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account