dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Heřmanská, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T04:07:17Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T04:07:17Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24053
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá vztahem matek malých dětí do 6 let k internetu. Cílem je zjistit, co nejvíce na internetu využívají a kde a jak je mohou prodejci potřeb pro děti co nejefektivněji oslovit. Teoretická část je věnována online komunikaci a jejím formám s důrazem na oblast sociálních médií, zejména Facebook a dále ženám a specificky matkám jako cílové skupině a jejich vztahu k nakupování a internetu. Na toto téma jsou pak matky v praktické části dotazovány, mj. ohledně nakupování online, aktivnímu či pasivnímu využívání sociálních médií, vliv informací získaných na internetu na nákupní rozhodování a míru a způsob využívání internetu v mobilu. Projektové část pak na výsledky průzkumu navazuje a aplikuje získané poznatky do konkrétního návrhu online komunikace soukromé mateřské školy Svobodná školička. |
cs |
dc.format |
117 s. (165 782 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2777462 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Matka
|
cs |
dc.subject |
žena
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
online
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
sociální síť
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
nakupování
|
cs |
dc.subject |
nákupní rozhodování
|
cs |
dc.subject |
Svobodná školička
|
cs |
dc.subject |
soukromá školka
|
cs |
dc.subject |
Mother
|
en |
dc.subject |
mom
|
en |
dc.subject |
woman
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
online
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
social network
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
shopping
|
en |
dc.subject |
purchasing decision
|
en |
dc.subject |
Svobodna skolicka
|
en |
dc.subject |
nursery
|
en |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.subject |
private nursery school
|
en |
dc.title |
Online komunikace a nákupní rozhodování matek |
cs |
dc.title.alternative |
Online Communication and Purchasing Decisions of Mothers |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2013-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis examines the relationship of mothers of young children up to the age of 6 years to the Internet. The goal is to find out what they most use the Internet for or where and how they can be reached by sellers of baby goods most efficiently. The theoretical part is devoted to the theory of online communication and its forms, with emphasis on social media, especially Facebook. It also deals with women and mothers primarily as a target group, and their relationship to shopping and internet. This is also the theme of the practical part in which mothers are questioned in their use of the Internet, shopping online, active or passive usage of social media, which information influences their purchasing decision and their usage of the Internet on their mobile phone. Then the project part follows and applies the outcome of the research into the reality with the specific proposal of online communication of private nursery school Svobodna skolicka. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32491
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-16 |
|