Design jako součást marketingové komunikace
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Design jako součást marketingové komunikace |
| Author: |
Gregorová, Dagmar
|
| Advisor: |
Škarka, Pavel
|
|
Abstract:
|
Autorka předává své dosavadní zkušenosti s novými trendy v oblasti designu a marketingové komunikace. Mnohostrannost, složitost a vzájemná interakce těchto činitelů si vyžaduje ucelený systémový přístup. Předmětem řešení bakalářské práce na téma "Design jako součást marketingové komunikace", zpracované pro firmu McGREGOR a její módní produktovou značku DAGMAR G., je řízení a ovlivňování dynamické struktury představované právě proměnlivými vazbami mezi designem a marketingovou komunikací. Požadavek na řešení celého systému a v něm působících interakcí je zvláště důležitý proto, že nesystémovým, mechanistickým přístupem by se tyto důležité vazby logicky rušily . |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2412
|
|
Date:
|
2007-05-11 |
|
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2037
|
|
Department:
|
Ústav produktového designu |
|
Discipline:
|
Multimedia a design |
|
Grade for thesis and defense:
|
B
5454
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account