Analýza marketingové komunikace Zlínska a Luhačovicka se zaměřením na cestovní ruch

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace Zlínska a Luhačovicka se zaměřením na cestovní ruch

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Daněk, Jan
dc.date.accessioned 2013-10-11T14:05:10Z
dc.date.available 2013-10-11T14:05:10Z
dc.date.issued 2013-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24237
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace Zlínska a Luhačovicka se zaměřením na cestovní ruch. Práce se skládá ze dvou částí, a to z teoretické a praktické. Teoretickou část tvoří literární rešerše na cestovní ruch a marketing cestovního ruchu. V praktické části je nejprve představeno vybrané území s možnostmi cestovního ruchu, na které je následně provedena analýza marketingové komunikace v té oblasti. Zde jsou popsány jednotlivé formy marketingové komunikace. Analytická část je uzavřená vytvořenou PESTLE a SWOT analýzou. Posledním bodem praktické části jsou doporučení na zlepšení marketingové komunikace. cs
dc.format 82 s. (135 442 znaků) cs
dc.format.extent 3512862 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject Zlínsko a Luhačovicko cs
dc.subject možnosti cestovního ruchu cs
dc.subject formy marketingové komunikace cs
dc.subject analýza PESTLE a SWOT cs
dc.subject tourism en
dc.subject Zlínsko and Luhačovicko en
dc.subject potential for tourism en
dc.subject forms of marketing communication en
dc.subject PESTLE and SWOT analyses en
dc.title Analýza marketingové komunikace Zlínska a Luhačovicka se zaměřením na cestovní ruch cs
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communication of Zlín and Luhačovice with Focus on Tourism en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zicha, Jiří
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with analysis of marketing communication of Zlínsko and Luhačovicko with focusing on tourism. It consists of two parts, theoretical and practi-cal. Theoretical part forms the literature search of tourism and marketing of tourism. In the practical part there's firstly introduced a selected area with the tourism possibilities, which is followed by the analysis of marketing communication in tourism. There are de-scribed the individual forms of marketing communication. The analytical part is closed by created PESTLE and SWOT analysis. Recommendations for improving marketing communication are the last point of the practical part. en
dc.description.department Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/119 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Management and Economics in Public Sector Administration and Regional Development en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 30127
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
daněk_2013_bp.pdf 3.350Mb PDF View/Open
daněk_2013_vp.doc 127Kb Microsoft Word View/Open
daněk_2013_op.zip 87.72Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account