dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Daněk, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T14:05:10Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T14:05:10Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24237
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace Zlínska a Luhačovicka se zaměřením na cestovní ruch. Práce se skládá ze dvou částí, a to z teoretické a praktické. Teoretickou část tvoří literární rešerše na cestovní ruch a marketing cestovního ruchu. V praktické části je nejprve představeno vybrané území s možnostmi cestovního ruchu, na které je následně provedena analýza marketingové komunikace v té oblasti. Zde jsou popsány jednotlivé formy marketingové komunikace. Analytická část je uzavřená vytvořenou PESTLE a SWOT analýzou. Posledním bodem praktické části jsou doporučení na zlepšení marketingové komunikace. |
cs |
dc.format |
82 s. (135 442 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3512862 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
Zlínsko a Luhačovicko
|
cs |
dc.subject |
možnosti cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
formy marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
analýza PESTLE a SWOT
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
Zlínsko and Luhačovicko
|
en |
dc.subject |
potential for tourism
|
en |
dc.subject |
forms of marketing communication
|
en |
dc.subject |
PESTLE and SWOT analyses
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace Zlínska a Luhačovicka se zaměřením na cestovní ruch |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Communication of Zlín and Luhačovice with Focus on Tourism |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zicha, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2013-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with analysis of marketing communication of Zlínsko and Luhačovicko with focusing on tourism. It consists of two parts, theoretical and practi-cal. Theoretical part forms the literature search of tourism and marketing of tourism. In the practical part there's firstly introduced a selected area with the tourism possibilities, which is followed by the analysis of marketing communication in tourism. There are de-scribed the individual forms of marketing communication. The analytical part is closed by created PESTLE and SWOT analysis. Recommendations for improving marketing communication are the last point of the practical part. |
en |
dc.description.department |
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/119
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Management and Economics in Public Sector Administration and Regional Development |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
30127
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|