Analýza zákazníků a způsobů komunikace v informační kanceláři "Blanka"
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kučera, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Barancová, Leona
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T13:55:01Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T13:55:01Z |
|
dc.date.issued |
2006-12-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2435
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat zákazníky, kteří navštěvují blanenskou informační kancelář, popsat typy komunikací, které se v této kanceláři používají a navrhnout možná řešení pro zlepšení. Je rozčleněna na část teoretickou a praktickou. V teoretické práci nalezneme obecné poznatky o procesu komunikace, komunikačních stylech a dovednostech. Praktická část nás seznámí se službami informační kanceláře, jednotlivými počty zákazníků, strukturou poskytovaných služeb a komunikací v této firmě. |
cs |
dc.format |
60 s., 4 s. obr., příloh |
cs |
dc.format.extent |
960687 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klíčová slova: komunikace
|
cs |
dc.subject |
typy komunikace
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
proces
|
cs |
dc.subject |
statistika
|
cs |
dc.subject |
Keywords: communication
|
en |
dc.subject |
types of communication
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
process
|
en |
dc.subject |
statistic
|
en |
dc.title |
Analýza zákazníků a způsobů komunikace v informační kanceláři "Blanka" |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the customers and the ways of communication in the information centre "Blanka" |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2007-01-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to analyse the customers who visit the Blansko's information centre, describe the ways of communication that are used there and propose possible resolution for improvement. It is divided in the theoretic part and the practical part. In the theoretic part we will find a common information about the process of the communication, communication styles and skills. The practical part will introduce us the services in the information centre, individual numbers of the customers, structure of the services provided and communication in this company. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4657
|
|
dc.date.assigned |
2006-10-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account