dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Gargulák, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T18:11:42Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T18:11:42Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24371
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového řízení o. s. Hvězda. Teoretická část se vztahuje k historii a způsobu založení občanského sdružení. Dále je zaměřena na marketingové procesní řízení, které pojednává o plánování, realizaci a kontrole uvnitř organizace. Závěrečným bodem teoretické části je způsob získávání finančních prostředků k financování činností nestátních neziskových organizací. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu marketingového řízení ve vybrané organizaci. Na základě současného stavu řízení jsou definovány návrhy na zlepšení marketingového řízení. |
cs |
dc.format |
86 s. (109 426 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
1968228 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
financování nestátních neziskových organizací
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Analysis of the marketing management
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
financing of the non-governmental organizations
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového řízení o. s. Hvězda |
cs |
dc.title.alternative |
The Analysis of Marketing Management in Hvezda (citizens association) |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Schincke, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2013-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing management of the c. a. Hvězda. The theoretical part deals with the history and the method of establishment of the civic association. It is also focused on the marketing process management that contains planning, realization and control within the organization. The closing point of the theoretical part is the way of acquisition of funds for the financing of the non-governmental organizations activities. The practical part handles with the analysis of the contemporary condition of the marketing management in the selected organization. Based on the current condition of management there are defined the suggestions for the improvement of the marketing management. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
30365
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|