Analýza marketingového řízení o. s. Hvězda

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového řízení o. s. Hvězda

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Gargulák, Jan
dc.date.accessioned 2013-10-11T18:11:42Z
dc.date.available 2013-10-11T18:11:42Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24371
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového řízení o. s. Hvězda. Teoretická část se vztahuje k historii a způsobu založení občanského sdružení. Dále je zaměřena na marketingové procesní řízení, které pojednává o plánování, realizaci a kontrole uvnitř organizace. Závěrečným bodem teoretické části je způsob získávání finančních prostředků k financování činností nestátních neziskových organizací. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu marketingového řízení ve vybrané organizaci. Na základě současného stavu řízení jsou definovány návrhy na zlepšení marketingového řízení. cs
dc.format 86 s. (109 426 znaků). cs
dc.format.extent 1968228 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingové řízení cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject financování nestátních neziskových organizací cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Analysis of the marketing management en
dc.subject marketing communication en
dc.subject financing of the non-governmental organizations en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza marketingového řízení o. s. Hvězda cs
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Management in Hvezda (citizens association) en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Schincke, Jiří
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing management of the c. a. Hvězda. The theoretical part deals with the history and the method of establishment of the civic association. It is also focused on the marketing process management that contains planning, realization and control within the organization. The closing point of the theoretical part is the way of acquisition of funds for the financing of the non-governmental organizations activities. The practical part handles with the analysis of the contemporary condition of the marketing management in the selected organization. Based on the current condition of management there are defined the suggestions for the improvement of the marketing management. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 30365
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
gargulák_2013_bp.pdf 1.877Mb PDF View/Open
gargulák_2013_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open
gargulák_2013_op.pdf 1.208Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account