Doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o.
Author: Čvandová, Erika
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tématem této bakalářské práce je doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické inovační centrum ve Zlíně. Teoretická část obsahuje poznatky z literatury související s marketingovou strategií a využívání nástrojů marketingu při zavádění nového produktu. Zahrnuta je také kapitola popisující funkci a přínosy vědeckotechnických parků, mezi něž Technologické inovační centrum patří. Praktická část se týká nového produktu, pro který je na základě SWOT analýzy, analýzy konkurence a dotazníkového šetření vypracováno doporučení marketingové strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24387
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
Grade for thesis and defense: B 30356


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
čvandová_2013_bp.pdf 1.909Mb PDF View/Open
čvandová_2013_vp.doc 127Kb Microsoft Word View/Open
čvandová_2013_op.pdf 919.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account