Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané organizaci
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané organizaci |
Author: |
Továrková, Michaela
|
Advisor: |
Málek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Bakalářská práce rozebírá v 1. kapitole problematiku spokojenosti zákazníků v rámci teoretických aspektů. V praktické části je proveden marketingový výzkum za pomoci dotazníku složeného z 10 sledovaných oblastí. Následně jsou vyhodnoceny a zanalyzovány získaná data z marketingového šetření s cílem nalezení řešení pro maximální optimalizaci spokojenosti zákazníků - důležitého nástroje managementu. Praktická část BP je realizována ve firmě ED7 Czech s.r.o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24508
|
Date:
|
2013-02-25 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav logistiky |
Discipline:
|
Logistika a management |
Grade for thesis and defense:
|
B
31086
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account