Budování značky Zahrada v pohodě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky Zahrada v pohodě

Show full item record

No preview available
Title: Budování značky Zahrada v pohodě
Author: Zavřelová, Markéta
Advisor: Sasínková, Martina
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou situaci budování značky Zahrada v pohodě a na základě vyhodnocení dotazníkového šetření navrhnout doporučení pro účinné budování značky. V teoretické části práce jsou zpracovány teoretické poznatky na základě průzkumu dostupných literárních zdrojů, týkajících se problematiky značky a jejího budování, především prvky, hodnota a význam značky, její měření a budování. Praktická část je zaměřena na představení analyzované značky, která je předmětem následujícího marketingového výzkumu uskutečněného formou dotazníkového šetření, jehož vyhodnocení je zdrojem informací pro zmíněná doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24549
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
Grade for thesis and defense: B 30583


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zavřelová_2013_bp.pdf 1.706Mb PDF View/Open
zavřelová_2013_vp.doc 127Kb Microsoft Word View/Open
zavřelová_2013_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account