Budování značky Zahrada v pohodě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Budování značky Zahrada v pohodě |
Author: |
Zavřelová, Markéta
|
Advisor: |
Sasínková, Martina
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou situaci budování značky Zahrada v pohodě a na základě vyhodnocení dotazníkového šetření navrhnout doporučení pro účinné budování značky. V teoretické části práce jsou zpracovány teoretické poznatky na základě průzkumu dostupných literárních zdrojů, týkajících se problematiky značky a jejího budování, především prvky, hodnota a význam značky, její měření a budování. Praktická část je zaměřena na představení analyzované značky, která je předmětem následujícího marketingového výzkumu uskutečněného formou dotazníkového šetření, jehož vyhodnocení je zdrojem informací pro zmíněná doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24549
|
Date:
|
2013-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
Grade for thesis and defense:
|
B
30583
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account