Analýza partnerských vztahů na bázi věrnostních programů společnosti HP Tronic, s.r.o. Zlín
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza partnerských vztahů na bázi věrnostních programů společnosti HP Tronic, s.r.o. Zlín |
Author: |
Olbert, Marek
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá dodavatelsko-odběratelskými vztahy založených na bázi provozování věrnostních programů. Cílem práce je navrhnout vhodná doporučení, které povedou k zefektivnění spolupráce s partnerskými společnostmi, které participují na věrnostních programech. Doporučení bude založeno na dotazníkovém šetření mezi klíčovými odběrateli společnosti. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky z oblastní věrnostních programů a následně na kooperační strategie. Analytická část se věnuje analýze společnosti a vlastnímu dotazníkovému šetření s následným vyhodnocením. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24551
|
Date:
|
2013-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
Grade for thesis and defense:
|
B
30410
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account