Analýza partnerských vztahů na bázi věrnostních programů společnosti HP Tronic, s.r.o. Zlín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Olbert, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T23:56:15Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T23:56:15Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24551
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá dodavatelsko-odběratelskými vztahy založených na bázi provozování věrnostních programů. Cílem práce je navrhnout vhodná doporučení, které povedou k zefektivnění spolupráce s partnerskými společnostmi, které participují na věrnostních programech. Doporučení bude založeno na dotazníkovém šetření mezi klíčovými odběrateli společnosti. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky z oblastní věrnostních programů a následně na kooperační strategie. Analytická část se věnuje analýze společnosti a vlastnímu dotazníkovému šetření s následným vyhodnocením. |
cs |
dc.format |
72 s. (81 101 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1318261 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Věrnostní program
|
cs |
dc.subject |
kooperační strategie
|
cs |
dc.subject |
spokojenost odběratelů
|
cs |
dc.subject |
analýza rozptylu
|
cs |
dc.subject |
shluková analýza
|
cs |
dc.subject |
Loyalty program
|
en |
dc.subject |
a cooperative strategy
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
analysis of variance
|
en |
dc.subject |
cluster analysis
|
en |
dc.title |
Analýza partnerských vztahů na bázi věrnostních programů společnosti HP Tronic, s.r.o. Zlín |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of relationships based on loyalty programs, HP Tronic, Ltd. Zlin |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2013-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with supplier-customer relationships based on loyalty programs based operation. The aim of this thesis is to propose appropriate recommendations that will lead to more effective cooperation with partner companies that participate in loyalty programs. The recommendation will be based on a survey among key customers of the company. The first part focuses on theoretical knowledge of regional loyalty programs and consequently the cooperative strategy. The analytical part is devoted to the analysis of society and own the questionnaire survey with subsequent evaluation. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
30410
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account