Analýza partnerských vztahů na bázi věrnostních programů společnosti HP Tronic, s.r.o. Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza partnerských vztahů na bázi věrnostních programů společnosti HP Tronic, s.r.o. Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Olbert, Marek
dc.date.accessioned 2013-10-11T23:56:15Z
dc.date.available 2013-10-11T23:56:15Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24551
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá dodavatelsko-odběratelskými vztahy založených na bázi provozování věrnostních programů. Cílem práce je navrhnout vhodná doporučení, které povedou k zefektivnění spolupráce s partnerskými společnostmi, které participují na věrnostních programech. Doporučení bude založeno na dotazníkovém šetření mezi klíčovými odběrateli společnosti. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky z oblastní věrnostních programů a následně na kooperační strategie. Analytická část se věnuje analýze společnosti a vlastnímu dotazníkovému šetření s následným vyhodnocením. cs
dc.format 72 s. (81 101 znaků) cs
dc.format.extent 1318261 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Věrnostní program cs
dc.subject kooperační strategie cs
dc.subject spokojenost odběratelů cs
dc.subject analýza rozptylu cs
dc.subject shluková analýza cs
dc.subject Loyalty program en
dc.subject a cooperative strategy en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject analysis of variance en
dc.subject cluster analysis en
dc.title Analýza partnerských vztahů na bázi věrnostních programů společnosti HP Tronic, s.r.o. Zlín cs
dc.title.alternative Analysis of relationships based on loyalty programs, HP Tronic, Ltd. Zlin en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with supplier-customer relationships based on loyalty programs based operation. The aim of this thesis is to propose appropriate recommendations that will lead to more effective cooperation with partner companies that participate in loyalty programs. The recommendation will be based on a survey among key customers of the company. The first part focuses on theoretical knowledge of regional loyalty programs and consequently the cooperative strategy. The analytical part is devoted to the analysis of society and own the questionnaire survey with subsequent evaluation. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 30410
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
olbert_2013_bp.pdf 1.257Mb PDF View/Open
olbert_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
olbert_2013_op.doc 264.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account