Analýza image firmy XY, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza image firmy XY, s.r.o. |
Author: |
Janků, Eva
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat image firmy XY, s.r.o. a navrhnout případné opatření pro její zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována problematice image a s ní spojené firemní identitě, dále oblasti zákazník a jeho vliv na image firmy. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány do praxe a za pomoci dotazníkového průzkumu, SWOT analýzy, analýzy CRS a firemní identity je vyhodnocen současný stav mínění zákazníků o firmě. Na základě těchto informací jsou navrženy návrhy na zlepšení současného stavu image firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24593
|
Date:
|
2013-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
E
30377
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account