Analýza image firmy XY, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Janků, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-12T00:35:05Z |
|
dc.date.available |
2013-10-12T00:35:05Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24593
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat image firmy XY, s.r.o. a navrhnout případné opatření pro její zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována problematice image a s ní spojené firemní identitě, dále oblasti zákazník a jeho vliv na image firmy. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány do praxe a za pomoci dotazníkového průzkumu, SWOT analýzy, analýzy CRS a firemní identity je vyhodnocen současný stav mínění zákazníků o firmě. Na základě těchto informací jsou navrženy návrhy na zlepšení současného stavu image firmy. |
cs |
dc.format |
61 s. (80 126 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1266991 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
analýza image
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
CSR
|
cs |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
image analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
CSR
|
en |
dc.title |
Analýza image firmy XY, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Image Analysis of Company XY, s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2013-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
Aim of bachelor thesis is to analyze image of the company XY, s.r.o. and to suggest eventually measures for its improving. Thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is dedicated to the image and its associated company?s identity; further the customer and its impact on company?s image. Theoretical knowledge?s are applied to the practice in the practical part and the current state of customers meaning about company is evaluated with the help of the questionnaire survey, SWOT analysis, CSR analysis and company?s identity. The proposals for improving the current state of the company?s image are designed on the basis of this information. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
30377
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account