Analýza image firmy XY, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza image firmy XY, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Janků, Eva
dc.date.accessioned 2013-10-12T00:35:05Z
dc.date.available 2013-10-12T00:35:05Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24593
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zanalyzovat image firmy XY, s.r.o. a navrhnout případné opatření pro její zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována problematice image a s ní spojené firemní identitě, dále oblasti zákazník a jeho vliv na image firmy. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány do praxe a za pomoci dotazníkového průzkumu, SWOT analýzy, analýzy CRS a firemní identity je vyhodnocen současný stav mínění zákazníků o firmě. Na základě těchto informací jsou navrženy návrhy na zlepšení současného stavu image firmy. cs
dc.format 61 s. (80 126 znaků) cs
dc.format.extent 1266991 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní identita cs
dc.subject image cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject analýza image cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject CSR cs
dc.subject corporate identity en
dc.subject image en
dc.subject customer en
dc.subject image analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject CSR en
dc.title Analýza image firmy XY, s.r.o. cs
dc.title.alternative Image Analysis of Company XY, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated Aim of bachelor thesis is to analyze image of the company XY, s.r.o. and to suggest eventually measures for its improving. Thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is dedicated to the image and its associated company?s identity; further the customer and its impact on company?s image. Theoretical knowledge?s are applied to the practice in the practical part and the current state of customers meaning about company is evaluated with the help of the questionnaire survey, SWOT analysis, CSR analysis and company?s identity. The proposals for improving the current state of the company?s image are designed on the basis of this information. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 30377
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
janků_2013_bp.pdf 1.208Mb PDF View/Open
janků_2013_vp.doc 126Kb Microsoft Word View/Open
janků_2013_op.doc 127Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account