dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Schützová, Irena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T14:03:59Z |
|
dc.date.available |
2012-05-15T22:19:12Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2465
|
|
dc.description.abstract |
Prodej zaměřený na vztahy tvoří základ prodejních taktik, kterými se předává marketingová strategie orientovaná na vztahy společnosti a zákazníků (CRM). Jedním z nejdůležitějších úkolů každé společnosti, odvozující svůj úspěch od kvality vztahů svých prodejců se zákazníky, je budování a stabilizace prodejních sil a zvyšování jejich profesionality. V rámci tohoto procesu se tak stává řízení a koordinace prodejců strategickou činností, v níž sehrávají klíčovou roli motivace a prodejní trénink jako hlavní determinanty konečného úspěchu a naplnění firemních cílů. |
cs |
dc.format |
78 |
cs |
dc.format.extent |
1502941 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2012 |
|
dc.subject |
Osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
prodejní síly
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
prodejní trénink
|
cs |
dc.subject |
řízení prodeje
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
pojišťovnictví
|
cs |
dc.subject |
Personal selling
|
en |
dc.subject |
sales force
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
sales training
|
en |
dc.subject |
sales management
|
en |
dc.subject |
marketing communications mix
|
en |
dc.subject |
insurance
|
en |
dc.title |
Implementace motivačních strategií a tréninkových technik v osobním prodeji. |
cs |
dc.title.alternative |
Implementation of Motivation Strategies and Training Techniques in Personal Selling. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
Sales aimed at relationships form the basis of sales approach which transfers marketing strategy focused on company-customer relationship (CRM). Most of companies base their success on the quality of salesperson-customer relationship. One of the most important targets of such companies is sales force development, stabilization and also their professional improvement. In terms of this process salespeople's control and coordination become strategic activities whepersonal selling, sales force, motivation, sales training, sales management, marketing communications mix, insurance.re motivation and sales training play keyroles as the main determinants of final success and company's objectives fulfilment. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4969
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
B |
|