Implementace motivačních strategií a tréninkových technik v osobním prodeji.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Implementace motivačních strategií a tréninkových technik v osobním prodeji.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Schützová, Irena
dc.date.accessioned 2010-07-14T14:03:59Z
dc.date.available 2012-05-15T22:19:12Z
dc.date.issued 2007-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2465
dc.description.abstract Prodej zaměřený na vztahy tvoří základ prodejních taktik, kterými se předává marketingová strategie orientovaná na vztahy společnosti a zákazníků (CRM). Jedním z nejdůležitějších úkolů každé společnosti, odvozující svůj úspěch od kvality vztahů svých prodejců se zákazníky, je budování a stabilizace prodejních sil a zvyšování jejich profesionality. V rámci tohoto procesu se tak stává řízení a koordinace prodejců strategickou činností, v níž sehrávají klíčovou roli motivace a prodejní trénink jako hlavní determinanty konečného úspěchu a naplnění firemních cílů. cs
dc.format 78 cs
dc.format.extent 1502941 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2012
dc.subject Osobní prodej cs
dc.subject prodejní síly cs
dc.subject motivace cs
dc.subject prodejní trénink cs
dc.subject řízení prodeje cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject pojišťovnictví cs
dc.subject Personal selling en
dc.subject sales force en
dc.subject motivation en
dc.subject sales training en
dc.subject sales management en
dc.subject marketing communications mix en
dc.subject insurance en
dc.title Implementace motivačních strategií a tréninkových technik v osobním prodeji. cs
dc.title.alternative Implementation of Motivation Strategies and Training Techniques in Personal Selling. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.description.abstract-translated Sales aimed at relationships form the basis of sales approach which transfers marketing strategy focused on company-customer relationship (CRM). Most of companies base their success on the quality of salesperson-customer relationship. One of the most important targets of such companies is sales force development, stabilization and also their professional improvement. In terms of this process salespeople's control and coordination become strategic activities whepersonal selling, sales force, motivation, sales training, sales management, marketing communications mix, insurance.re motivation and sales training play keyroles as the main determinants of final success and company's objectives fulfilment. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4969
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
schützová_2007_dp.pdfBlocked 1.433Mb PDF View/Open
schützová_2007_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
schützová_2007_op.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account