1. Teoretická část: Strategie bulvární fotografie 2. Praktická část: a) katalog výrobků nebo služeb: Tetovací studio b) volný výstavní soubor: Subkultura
Show full item record
No preview available
Title:
|
1. Teoretická část: Strategie bulvární fotografie 2. Praktická část: a) katalog výrobků nebo služeb: Tetovací studio b) volný výstavní soubor: Subkultura |
Author: |
Koňaříková, Tereza
|
Advisor: |
Maximová, Anna
|
Abstract:
|
Cílem mojí bakalářské práce, je analyzovat strategii bulvární fotografie, od jejich samotných začátků až po současnost. Za důležité prvky v jejím vývoji považuji i historické události a vývoj technologií, které byly k jejímu vzniku a rozvoji nezbytné. Snažím se vytvořit ucelený náhled na ni, jak po stránce technické, marketingové, psychologické i umělecké. K získávání potřebných informací mi posloužilo jak samotné studium na universitě, tak i odborné knihy a internet. Používám také informace z praxe nebo zkušenosti. Ve své práci se věnuji nejprve technickým metodám a pokrokům, bez nichž by vznik tisku a bulvární fotografie nebyl možný. Navazuji historií a vývojem tisku, a postupně se blížím až k současnému stavu médií. V další kapitole se zaměřuji přímo na bulvár, zkoumám jeho znaky, nastiňuji světový vývoj a porovnávám některé bulvární deníky mezi sebou. Ve třetí kapitole se zabývám strategií bulvární fotografie. Závěr obsahuje můj názor na současný tisk a strategii bulvární fotografie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/25412
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav reklamní fotografie a grafiky |
Grade for thesis and defense:
|
C
29383
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account