dc.contributor.advisor |
Maximová, Anna
|
|
dc.contributor.author |
Koňaříková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-14T06:53:25Z |
|
dc.date.accessioned |
2013-10-14T07:52:42Z |
|
dc.date.available |
2013-10-14T06:53:25Z |
|
dc.date.available |
2013-10-14T07:52:42Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
en |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25412
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mojí bakalářské práce, je analyzovat strategii bulvární fotografie, od jejich samotných začátků až po současnost. Za důležité prvky v jejím vývoji považuji i historické události a vývoj technologií, které byly k jejímu vzniku a rozvoji nezbytné. Snažím se vytvořit ucelený náhled na ni, jak po stránce technické, marketingové, psychologické i umělecké. K získávání potřebných informací mi posloužilo jak samotné studium na universitě, tak i odborné knihy a internet. Používám také informace z praxe nebo zkušenosti. Ve své práci se věnuji nejprve technickým metodám a pokrokům, bez nichž by vznik tisku a bulvární fotografie nebyl možný. Navazuji historií a vývojem tisku, a postupně se blížím až k současnému stavu médií. V další kapitole se zaměřuji přímo na bulvár, zkoumám jeho znaky, nastiňuji světový vývoj a porovnávám některé bulvární deníky mezi sebou. Ve třetí kapitole se zabývám strategií bulvární fotografie. Závěr obsahuje můj názor na současný tisk a strategii bulvární fotografie. |
en |
dc.format |
57 s. |
en |
dc.format.extent |
63996953 bytes |
en |
dc.format.mimetype |
application/zip |
en |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
bulvár
|
en |
dc.subject |
bulvární fotografie
|
en |
dc.subject |
fotografie
|
en |
dc.subject |
média
|
en |
dc.subject |
noviny
|
en |
dc.subject |
tisk
|
en |
dc.subject |
žurnalistika
|
en |
dc.subject |
tabloid
|
en |
dc.subject |
tabloid photographs
|
en |
dc.subject |
photos
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
news
|
en |
dc.subject |
newspaper
|
en |
dc.subject |
journalism
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Strategie bulvární fotografie 2. Praktická část: a) katalog výrobků nebo služeb: Tetovací studio b) volný výstavní soubor: Subkultura |
en |
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: Strategy of Yellow Journalism Photography 2. Practical part: a) Tattoo Studio b) Subculture |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
en |
dc.contributor.referee |
Ančinec, Lubomír |
|
dc.contributor.referee |
Reichstäter, Michal |
|
dc.date.accepted |
2013-06-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my Bachelor Thesis is to analyze the strategy of tabloid photography from its very beginnings to the present. There are several elements I consider to be important for its development, including historical events and technological advancements that were necessary for its development. I seek to create a comprehensive overview of tabloid photography, considering the technical, marketing, psychological and artistic aspects. I have obtained the necessary information both during my University studies and in professional literature and on the Internet. I also used information I have acquired practically. The Thesis opens with the technical methods and advancements, without which the press as such and tabloid photography would not be possible. The analysis continues with the history and development of the press and then approaches the current state of the media. The next chapter focuses directly on tabloid, exploring its features, outlining its global development and comparing some tabloid newspapers with each other. The third chapter deals with the strategy of tabloid photography. The conclusion contains my view of the current press and the strategy of tabloid photography. |
en |
dc.description.department |
Ústav reklamní fotografie a grafiky |
en |
dc.description.result |
obhájeno |
en |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/129
|
en |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
en |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Reklamní fotografie |
en |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Advertising Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
en |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
en |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
29383
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|