Projekt zavedení internetového obchodu ve firmě Petr Bíza vinařství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení internetového obchodu ve firmě Petr Bíza vinařství

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavedení internetového obchodu ve firmě Petr Bíza vinařství
Author: Čepilová, Markéta
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem této diplomové práce bylo zavedení internetového marketingu ve firmě Petr Bíza vinařství, která se zabývá výrobou, prodejem a distribucí lahvových vín. V úvodní části práce, která je nazývána teoretickou částí byly zpracovány literární poznatky z oblasti internetového marketingu, díky němuž může firma zvýšit spokojenost stávajících zákazníků a získat nové zákazníky. V druhé části práce byla provedena SWOT analýza, kvantitativní marketingový průzkum a kvalitativní marketingový průzkum firmy Petr Bíza vinařství. Poslední část diplomové práce byla věnována vypracování samotného projektu zavedení internetového marketingu ve firmě Petr Bíza vinařství. Součástí poslední projek-tové části bylo vypracování časového harmonogramu a plánu nákladů pro zavedení interne-tového marketingu ve firmě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2560
Date: 2007-05-04
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 5856


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
čepilová_2007_dp.pdfBlocked 977.4Kb PDF
čepilová_2007_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
čepilová_2007_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account