Title: | Výzkum využití marketingových aktivit pro úspěch filmu a využití filmu pro podporu produktu, odvětví a oblasti |
Author: | Vican, Tomáš |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/25667 |
Date: | 2007-07-11 |
Publisher: |
|
Page count: |
|
Availability: | Bez omezení |
Abstrakt:
Disertační práce se zabývá výzkumem využití marketingových aktivit pro úspěch filmu a využití filmu, resp. audiovizuálních děl pro podporu produktu, odvětví a oblasti. Základem marketingu je myšlení v cílových skupinách. Je třeba mluvit jazykem té cílové skupiny, která se oslovuje. Ovlivňovat veřejné mínění, respektive afinitu k určitému produktu, odvětví či oblasti, je možno dvojím způsobem, případně jejich kombinacemi. Drahými reklamními kampaněmi nebo chytrými a levnými PR kampaněmi, umísťováním článků v různých periodikách. To platí i u filmu. Jde předně o vytváření synergií a využití crosspromotion. Základem je zjištění, že co skutečně prodává, jsou emoce, které se nám podaří vzbudit. Audiovizuální dílo je vynikající nástroj, jak emoce u potenciálního zákazníka vzbudit. Kromě filmu mohou fungovat i další díla, jako filmový seriál. Divák tak např. díky svému zážitku rád navštíví místa natáčení. V práci jsou obsaženy dopady filmu Bobule a 2Bobule na turistiku na Jižní Moravě z různých pohledů.V práci jsou obsaženy kritické analýzy příkladů z praxe, návrhy na plánování komponentů marketingového mixu, předně plánu propagace a komunikace a umísťování audiovizuálních děl.
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
vican_2013_dp.pdf | 2.850Mb |
View/ |
|
vican_2013_vp.pdf | 860.8Kb |
View/ |
|
vican_2013_op.doc | 29Kb | Microsoft Word |
View/ |