Výzkum využití marketingových aktivit pro úspěch filmu a využití filmu pro podporu produktu, odvětví a oblasti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výzkum využití marketingových aktivit pro úspěch filmu a využití filmu pro podporu produktu, odvětví a oblasti

Show simple item record

dc.contributor.advisor
dc.contributor.author Vican, Tomáš
dc.date.accessioned 2013-10-21T13:14:31Z
dc.date.available 2013-10-21T13:14:31Z
dc.date.issued 2007-07-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/25667
dc.description.abstract Disertační práce se zabývá výzkumem využití marketingových aktivit pro úspěch filmu a využití filmu, resp. audiovizuálních děl pro podporu produktu, odvětví a oblasti. Základem marketingu je myšlení v cílových skupinách. Je třeba mluvit jazykem té cílové skupiny, která se oslovuje. Ovlivňovat veřejné mínění, respektive afinitu k určitému produktu, odvětví či oblasti, je možno dvojím způsobem, případně jejich kombinacemi. Drahými reklamními kampaněmi nebo chytrými a levnými PR kampaněmi, umísťováním článků v různých periodikách. To platí i u filmu. Jde předně o vytváření synergií a využití crosspromotion. Základem je zjištění, že co skutečně prodává, jsou emoce, které se nám podaří vzbudit. Audiovizuální dílo je vynikající nástroj, jak emoce u potenciálního zákazníka vzbudit. Kromě filmu mohou fungovat i další díla, jako filmový seriál. Divák tak např. díky svému zážitku rád navštíví místa natáčení. V práci jsou obsaženy dopady filmu Bobule a 2Bobule na turistiku na Jižní Moravě z různých pohledů.V práci jsou obsaženy kritické analýzy příkladů z praxe, návrhy na plánování komponentů marketingového mixu, předně plánu propagace a komunikace a umísťování audiovizuálních děl. cs
dc.format 143
dc.format.extent 2988521 bytes
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject Marketing místa cs
dc.subject destinací cs
dc.subject turistika cs
dc.subject film cs
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject synergie cs
dc.subject product placement cs
dc.subject audiovizuální dílo cs
dc.subject Destination marketing en
dc.subject tourism en
dc.subject movie en
dc.subject targetgroups en
dc.subject promotion en
dc.subject marketing communication en
dc.subject synergie en
dc.subject product placement en
dc.subject audiovisual work en
dc.title Výzkum využití marketingových aktivit pro úspěch filmu a využití filmu pro podporu produktu, odvětví a oblasti cs
dc.title.alternative Research of utilization of the marketing activities for the success of the film and utilization of the film for the support of a product, sector and region en
dc.type disertační práce cs
dc.contributor.referee Janíková, Jana
dc.contributor.referee Koráb, Vojtěch
dc.date.accepted 2013-07-08
dc.description.abstract-translated This dissertation work covers the research the possible utilization of marketing activities for success of a film and use of film and audio-visual works for support of product, sector or a region. Basis of marketing is thinking in target groups. It is crucial to speak the language of the target group which needs to be addressed. Influence on the public opinion or affinity towards a certain product, sector or region may be achieved by means of two methods or by combination of these. Expensive advertising campaigns or clever and cheap PR campaigns, placement of articles in various periodicals. This also applies to the film industry. Primarily, it is necessary to create synergies and utilize the cross-promotion. The fundamental finding is that what really sells is the emotions we manage to create. Audio-visual work represents an excellent tool for creation of emotions in a potential customer. Apart from a film also other works may apply - such as film series. For example, due to their positive experience, spectators wish to visit the filming locations. This work contains impact of the films Bobule and 2 Bobule on tourism in the South Moravia viewed from different perspectives. This work also includes some critical analyses of practical cases, proposals of planning for the marketing mix components, especially plan of propagation, communication and placement of audio-visual works. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/215 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ph.D.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32851
dc.date.submitted 2013-04-30


Files in this item

Files Size Format View
vican_2013_dp.pdf 2.850Mb PDF View/Open
vican_2013_vp.pdf 860.8Kb PDF View/Open
vican_2013_op.doc 29Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account