dc.contributor.advisor |
|
|
dc.contributor.author |
Vican, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-21T13:14:31Z |
|
dc.date.available |
2013-10-21T13:14:31Z |
|
dc.date.issued |
2007-07-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25667
|
|
dc.description.abstract |
Disertační práce se zabývá výzkumem využití marketingových aktivit pro úspěch filmu a využití filmu, resp. audiovizuálních děl pro podporu produktu, odvětví a oblasti. Základem marketingu je myšlení v cílových skupinách. Je třeba mluvit jazykem té cílové skupiny, která se oslovuje. Ovlivňovat veřejné mínění, respektive afinitu k určitému produktu, odvětví či oblasti, je možno dvojím způsobem, případně jejich kombinacemi. Drahými reklamními kampaněmi nebo chytrými a levnými PR kampaněmi, umísťováním článků v různých periodikách. To platí i u filmu. Jde předně o vytváření synergií a využití crosspromotion. Základem je zjištění, že co skutečně prodává, jsou emoce, které se nám podaří vzbudit. Audiovizuální dílo je vynikající nástroj, jak emoce u potenciálního zákazníka vzbudit. Kromě filmu mohou fungovat i další díla, jako filmový seriál. Divák tak např. díky svému zážitku rád navštíví místa natáčení. V práci jsou obsaženy dopady filmu Bobule a 2Bobule na turistiku na Jižní Moravě z různých pohledů.V práci jsou obsaženy kritické analýzy příkladů z praxe, návrhy na plánování komponentů marketingového mixu, předně plánu propagace a komunikace a umísťování audiovizuálních děl. |
cs |
dc.format |
143 |
|
dc.format.extent |
2988521 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
cs |
dc.rights |
Bez omezení |
cs |
dc.subject |
Marketing místa
|
cs |
dc.subject |
destinací
|
cs |
dc.subject |
turistika
|
cs |
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
cílové skupiny
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
synergie
|
cs |
dc.subject |
product placement
|
cs |
dc.subject |
audiovizuální dílo
|
cs |
dc.subject |
Destination marketing
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
movie
|
en |
dc.subject |
targetgroups
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
synergie
|
en |
dc.subject |
product placement
|
en |
dc.subject |
audiovisual work
|
en |
dc.title |
Výzkum využití marketingových aktivit pro úspěch filmu a využití filmu pro podporu produktu, odvětví a oblasti |
cs |
dc.title.alternative |
Research of utilization of the marketing activities for the success of the film and utilization of the film for the support of a product, sector and region |
en |
dc.type |
disertační práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Janíková, Jana |
|
dc.contributor.referee |
Koráb, Vojtěch |
|
dc.date.accepted |
2013-07-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This dissertation work covers the research the possible utilization of marketing activities for success of a film and use of film and audio-visual works for support of product, sector or a region. Basis of marketing is thinking in target groups. It is crucial to speak the language of the target group which needs to be addressed. Influence on the public opinion or affinity towards a certain product, sector or region may be achieved by means of two methods or by combination of these. Expensive advertising campaigns or clever and cheap PR campaigns, placement of articles in various periodicals. This also applies to the film industry. Primarily, it is necessary to create synergies and utilize the cross-promotion. The fundamental finding is that what really sells is the emotions we manage to create. Audio-visual work represents an excellent tool for creation of emotions in a potential customer. Apart from a film also other works may apply - such as film series. For example, due to their positive experience, spectators wish to visit the filming locations. This work contains impact of the films Bobule and 2 Bobule on tourism in the South Moravia viewed from different perspectives. This work also includes some critical analyses of practical cases, proposals of planning for the marketing mix components, especially plan of propagation, communication and placement of audio-visual works. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/215
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32851
|
|
dc.date.submitted |
2013-04-30 |
|