Skončila doba podnikových zpravodajů?
Show full item record
No preview available
Title:
|
Skončila doba podnikových zpravodajů? |
Author: |
Netolická, Jitka
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Tématem práce jsou vnitropodniková periodika a jejich využívání v rámci vnitro-podnikové komunikace a vnitropodnikového public relations. V teoretické části se práce zabývá definováním pojmů komunikace, public relations, podniková identita a image. V praktické části analyzuje soutěž Zlatý středník a časopisy Čtvereček, Policista a Den budovatelů. A tato periodika v závěru praktické části také srovnává. V projektové části je navržena a zpracována anketa určena společnostem, které vydávají některá z tiště-ných zaměstnaneckých médií. V této části je zároveň anketa vyhodnocena, zhodnocen sou-časný stav a navřeno optimální řešení zaměstnaneckého periodika. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2569
|
Date:
|
2007-04-19 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
4959
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account