dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Netolická, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T14:42:15Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T14:42:15Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2569
|
|
dc.description.abstract |
Tématem práce jsou vnitropodniková periodika a jejich využívání v rámci vnitro-podnikové komunikace a vnitropodnikového public relations. V teoretické části se práce zabývá definováním pojmů komunikace, public relations, podniková identita a image. V praktické části analyzuje soutěž Zlatý středník a časopisy Čtvereček, Policista a Den budovatelů. A tato periodika v závěru praktické části také srovnává. V projektové části je navržena a zpracována anketa určena společnostem, které vydávají některá z tiště-ných zaměstnaneckých médií. V této části je zároveň anketa vyhodnocena, zhodnocen sou-časný stav a navřeno optimální řešení zaměstnaneckého periodika. |
cs |
dc.format |
107 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1958370 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
podniková identita
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
vnitrofiremní časopis/noviny
|
cs |
dc.subject |
sou-těž Zlatý středník
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
intracorporate ma-gazine/newspapers
|
en |
dc.subject |
competition Zlatý středník
|
en |
dc.title |
Skončila doba podnikových zpravodajů? |
cs |
dc.title.alternative |
Is the era of company newsletters over? |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2007-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of the thesis is intracorporate periodicals and their usage within intracor-porate communication and intracorporate public relations. In the theoretical part the thesis deals with the term definitions of communication, public relations, corporate identity and image. In the practical part it analyses the competition Zlatý středník (Golden semicolon) and magazines Čtvereček, Policista and Den budovatelů. These periodicals are also compa-red at the end of the practical part. In the project part the thesis designs and develops a re-search designed for companies, who publish a printed employee media. This part also inclu-des the research assessment, evaluation of the current state and a suggestion of an optimal solution for an employee periodical. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4959
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|