Art&business - nová dimenze spolupráce z pohledu marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Art&business - nová dimenze spolupráce z pohledu marketingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Adámková, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-14T15:02:18Z
dc.date.available 2014-04-20T23:00:29Z
dc.date.issued 2007-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2626
dc.description.abstract Dochází k přechodu od průmyslové ekonomiky k ekonomice kreativní. Stěžejním ekonomickým zdrojem se stává myšlenka a lidská inteligence a umělci jsou významným zdrojem kreativity. Studie předkládá možnosti efektivní spolupráce ekonomických subjektů a uměleckého světa, a představuje tak uměleckou kreativitu jako možný ekonomický zdroj. Spojením dobrého obchodu s kvalitním umění bohatne celá společnost. cs
dc.format 64 s., 12 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 927167 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2014
dc.subject Art cs
dc.subject business cs
dc.subject umění cs
dc.subject umělec cs
dc.subject strategie cs
dc.subject kreativita cs
dc.subject kreativní ekonomika cs
dc.subject marketing cs
dc.subject inovace cs
dc.subject budoucnost cs
dc.subject Art en
dc.subject artist en
dc.subject business en
dc.subject strategy en
dc.subject creative en
dc.subject creative economy en
dc.subject marketing en
dc.subject innovation en
dc.subject invention en
dc.subject new en
dc.subject future en
dc.title Art&business - nová dimenze spolupráce z pohledu marketingu cs
dc.title.alternative Art&business - new way of collaboration from the view of marketing en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavlů, Dušan
dc.date.accepted 2007-05-28
dc.description.abstract-translated The Industrial Economy is giving way to the Creative Economy, and corporations are at another crossroads. The power, prestige and money will flow to the companies with indispensable intellectual property. The most important force of all is the growing power of ideas. Artists are the main source of creativity. Study demonstrates the immense possibilities available for arts and business organisations to collaborate in effective creative way. Good business and great art together create a richer society. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4923
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
adámková_2007_dp.pdfBlocked 905.4Kb PDF View/Open
adámková_2007_vp.doc 75Kb Microsoft Word View/Open
adámková_2007_op.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account