Art&business - nová dimenze spolupráce z pohledu marketingu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Art&business - nová dimenze spolupráce z pohledu marketingu |
Author: |
Adámková, Kateřina
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Dochází k přechodu od průmyslové ekonomiky k ekonomice kreativní. Stěžejním ekonomickým zdrojem se stává myšlenka a lidská inteligence a umělci jsou významným zdrojem kreativity. Studie předkládá možnosti efektivní spolupráce ekonomických subjektů a uměleckého světa, a představuje tak uměleckou kreativitu jako možný ekonomický zdroj. Spojením dobrého obchodu s kvalitním umění bohatne celá společnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2626
|
Date:
|
2007-04-20 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2014
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
4923
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account