Jak využít emoce pro budování značky: Komunikační kampaň Kofola
Show full item record
No preview available
Title:
|
Jak využít emoce pro budování značky: Komunikační kampaň Kofola |
Author: |
Bajgarová, Ivana
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Hlavním tématem diplomové práce je definování oblasti využití emocí v marketingových komunikacích, se zaměřením na použití emocí v reklamním sdělení televizního spotu a využití emocí při budování značky. Pro hledání spojitostí slouží jako příklad česká značka, která pro brand building využívá pozitivních emocí spojených se značkou a produktem Kofola a současně emocionálních televizních spotů. V projektu diplomové práce je navržena nová komunikační kampaň zaměřená na získání většího podílu na trhu pražského regionu. Základní myšlenkou je efektivní využití emocí v komunikační kampaně, která se bude odlišuje od celorepublikové kampaně, a to v rámci image značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2656
|
Date:
|
2007-04-20 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2037
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
4887
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account