dc.contributor.advisor |
Tannenbergerová, Monika
|
|
dc.contributor.author |
Staroštíková, Dagmar
|
|
dc.date.accessioned |
2014-02-03T12:35:03Z |
|
dc.date.available |
2014-02-03T12:35:03Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/27269
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na význam průřezových témat dle Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání(dále jen RVP ZV)na základních školách,popis, charakteristiku a možnosti, jak jednotlivá témata zařadit do školního vzdělávacího programu. V teoretické části je podrobně popsán RVP ZV, jeho části,vysvětlení důležitých pojmů, jako jsou např. cíle vzdělávání nebo klíčové kompetence.Je zde definován školní vzdělávací program (dále jen ŠVP), postup jeho tvorby,jeho přednosti a úskalí.Velmi důležitou částí je charakteristika průřezových témat a jejich možnosti začleňování do ŠVP.V praktické části je provedeno dotazníkové šetření mezi pedagogy,které je zaměřeno na zjišťování názorů a postojů k problematice ŠVP a průřezových témat na jejich škole. |
cs |
dc.format |
58 s. (88 386) |
cs |
dc.format.extent |
2254894 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Kurikulum
|
cs |
dc.subject |
RVP ZV
|
cs |
dc.subject |
ŠVP
|
cs |
dc.subject |
klíčové kompetence
|
cs |
dc.subject |
průřezová témata
|
cs |
dc.subject |
curriculum
|
en |
dc.subject |
The Framework Educational programme
|
en |
dc.subject |
The School Educational Programme
|
en |
dc.subject |
key kompetence
|
en |
dc.subject |
cross-section topics
|
en |
dc.title |
Význam průřezových témat dle (RVP ZV) v současném vzdělávání |
cs |
dc.title.alternative |
Importance of Summary Topics (according to RVP ZV) in Contemporary Education |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jašková, Vendula |
|
dc.date.accepted |
2014-01-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the importance of cross-section topics according to The Framework Educational Programme at primary schools, thein characterization and wals of thein incorporation in The School Educational Programme. The teoretical part avers in details The Framework Educational Programme for Basic Educational and its components. Explanations are given of relevant concepts such as the aim of education and key kompetence. The School Educational Programme, the method of its creation and its pros and cons are described in this part. Attributes of the cross-section topics and wals of thein incorporation in The School Educational Programme are included as well. The practical part evaluates questioner survey focused on teacher's opinions and stances on The School Educational Programme and the cross-section topics at thein schools. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
29038
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-11-27 |
|
local.subject |
školní kurikulum
|
cs |
local.subject |
společenské vědy
|
cs |
local.subject |
demokracie
|
cs |
local.subject |
multikulturalita
|
cs |
local.subject |
evropanství
|
cs |
local.subject |
mediální výchova
|
cs |
local.subject |
environmentální výchova
|
cs |
local.subject |
school curriculum
|
en |
local.subject |
social sciences
|
en |
local.subject |
democracy
|
en |
local.subject |
cultural diversity
|
en |
local.subject |
European identity
|
en |
local.subject |
media education
|
en |
local.subject |
environmental education
|
en |