Možnosti reedukace žáků se specifickými poruchami učení
Show full item record
No preview available
Title:
|
Možnosti reedukace žáků se specifickými poruchami učení |
Author: |
Pernicová, Jitka
|
Advisor: |
Jůzl, Miloslav
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce bylo přispět k objasnění problematiky specifických poruch učení, které by mohlo vést k porozumění a pochopení odlišností dětí, které tímto postižením trpí, seznámit s vhodným přístupem k nim a reedukačními metodami, aby jejich poruchy byly co nejlépe kompenzovány. Teoretická část práce vyhází z odborné literatury a zaměřuje se nejen na vymezení základních pojmů, podporu poskytovanou při vzdělávání dětí se specifickými poruchami učení v současném školském systému, ale především na možnosti reedukace těchto poruch včetně uvedení alternativních způsobů možné podpory a upozorňuje na možné negativní dopady při neposkytnutí speciálně pedagogické podpory v souvislosti s volbou dalšího vzdělávání a uplatnění v budoucím životě. V praktické části bylo použito kvalitativního výzkumu, který se zabývá se konkrétními situacemi dětí s diagnostikovanými specifickými poruchami učení, popisuje jejich obtíže od raného věku, po dnešní dobu, kdy se připravují na své budoucí povolání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/27941
|
Date:
|
2012-11-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Katedra pedagogiky |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
A
33357
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account