Projekt zvýšení povědomí o značce Mitas v segmentu motoplášťů pro enduro a motokros
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zvýšení povědomí o značce Mitas v segmentu motoplášťů pro enduro a motokros |
Author: |
Sehnalová Čermáková, Petra
|
Advisor: |
Kramoliš, Jan
|
Abstract:
|
Předmětem diplomové práce je budování značky Mitas v segmentu motoplášťů pro enduro a motokros. Hlavním cílem práce je zvýšení povědomí a upevnění pozice značky v cílovém segmentu, ale i mimo něj. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje literární rešerši pojednávající o značce, jejích prvcích, budování značky, její ekvitě, ocenění, komunikaci se zájmovými skupinami a společenské odpovědnosti firem. V části praktické je představena společnost Mitas, a. s., rozebrán její marketingový a komunikační mix a analyzována konkurence společnosti. Následně jsou shrnuty výsledky kvantitativního výzkumu zabývajícího se ekvitou značky Mitas a výsledky provedených analýz v GE matici, mapě vnímání a SWOT analýze. Poslední kapitola se zabývá projektem, ve kterém jsou uvedeny dva návrhy ke zvýšení povědomí a upevnění pozice značky Mitas. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28170
|
Date:
|
2014-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
33659
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account