dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Šmehlíková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:22Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:22Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28177
|
|
dc.description.abstract |
Hlavní cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace produktové řady těstovin Lagris. Diplomová práce je složena z teoretické, praktické a projektové části. V teoretické části je charakterizována marketingová komunikace, její cíle a proces. Dále jsou rozebrány jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Poté následuje praktická část, která se zabývá představením společnosti, PESTE analýzou, Porterovým modelem, analýzou trhu, modelem GE, analýzou značky Lagris a shrnutím pomocí SWOT analýzy. Informace získané v analýzách jsou následně využity pro projekt marketingové komunikace. Celá projektová část je podrobena časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
129 s. (171 150 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
projekt marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
marketing communication project
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace produktové řady těstovin Lagris |
|
dc.title.alternative |
The Project of Marketing Communication of the Product Line Pasta Lagris |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of the diploma thesis is to create a project marketing communications product line of pasta Lagris. The thesis includes theoretical, practical and project part. The theoretical part defines marketing communication tools, its goals and a process. Furthermore various tools of marketing communication are being analyzed there as well. Following practical part is being dedicated to a performance of the company, the PEST analysis, the Porter's model, a market analysis, the GE model, Lagris brand analysis and all of the above summarized by the SWOT analysis. Information gained from the analysis are applied to the marketing communication project at last. The whole project part is a subject of time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33666
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|