Projekt zaměřený na získání nových zákazníků Copy centra společnosti CENTROPROJEKT GROUP a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Fišnarová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:30Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:30Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28199
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je získat nové zákazníky pro Copy centrum společnosti CENTROPROJEKT GROUP a.s. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část se soustředí na popis pojmů, které se týkají dané problematiky, a popisuje metodiku marketingového průzkumu trhu. Praktická část se věnuje situační analýze podniku. Důraz je kladen na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, nástrojů marketingové komunikace a marketingový průzkum trhu. Provedené analýzy složí jako podklad pro vypracování projektu zlepšení současných nástrojů marketingové komunikace a navržení nástrojů nových. |
|
dc.format |
105 s. (152 710 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
dc.subject |
konkurenční prostředí
|
cs |
dc.subject |
konkurenční strategie
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
průzkum trhu
|
cs |
dc.subject |
kopírovací centra
|
cs |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
competitive advantage
|
en |
dc.subject |
competitive environment
|
en |
dc.subject |
a compet-itive strategy
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's five forces model
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
market research
|
en |
dc.subject |
copy centre
|
en |
dc.title |
Projekt zaměřený na získání nových zákazníků Copy centra společnosti CENTROPROJEKT GROUP a.s. |
|
dc.title.alternative |
A Project Focused on Attracting New Customers for the Copy Center in the Centroprojekt a.s., Zlín |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2014-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to attract new customers for the Copy centre CENTROPROJEKT GROUP a.s. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part focuses on description of terms related to the issue of this work and describes a methodology of market research. The practical part deals with the situational analysis of the company. Emphasis is placed on analyses of the external and internal environment, tools of marketing communications and market research. Analyses are an important basis for development of the project to improve current tools of marketing communications and to propound new marketing tools. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33704
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account