Projekt zaměřený na získání nových zákazníků Copy centra společnosti CENTROPROJEKT GROUP a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zaměřený na získání nových zákazníků Copy centra společnosti CENTROPROJEKT GROUP a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Fišnarová, Veronika
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:56:30Z
dc.date.available 2015-03-08T20:56:30Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28199
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je získat nové zákazníky pro Copy centrum společnosti CENTROPROJEKT GROUP a.s. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část se soustředí na popis pojmů, které se týkají dané problematiky, a popisuje metodiku marketingového průzkumu trhu. Praktická část se věnuje situační analýze podniku. Důraz je kladen na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, nástrojů marketingové komunikace a marketingový průzkum trhu. Provedené analýzy složí jako podklad pro vypracování projektu zlepšení současných nástrojů marketingové komunikace a navržení nástrojů nových.
dc.format 105 s. (152 710 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject konkurenční prostředí cs
dc.subject konkurenční strategie cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject průzkum trhu cs
dc.subject kopírovací centra cs
dc.subject Competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject competitive advantage en
dc.subject competitive environment en
dc.subject a compet-itive strategy en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter's five forces model en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject benchmarking en
dc.subject customer en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communications en
dc.subject market research en
dc.subject copy centre en
dc.title Projekt zaměřený na získání nových zákazníků Copy centra společnosti CENTROPROJEKT GROUP a.s.
dc.title.alternative A Project Focused on Attracting New Customers for the Copy Center in the Centroprojekt a.s., Zlín
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2014-05-26
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to attract new customers for the Copy centre CENTROPROJEKT GROUP a.s. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part focuses on description of terms related to the issue of this work and describes a methodology of market research. The practical part deals with the situational analysis of the company. Emphasis is placed on analyses of the external and internal environment, tools of marketing communications and market research. Analyses are an important basis for development of the project to improve current tools of marketing communications and to propound new marketing tools.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 33704
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
fišnarová_2014_dp.pdf 5.832Mb PDF View/Open
fišnarová_2014_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open
fišnarová_2014_op.doc 131Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account