Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti BLOCK a.s. využitím nástrojů marketingového mixu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti BLOCK a.s. využitím nástrojů marketingového mixu |
Author: |
Müllerová, Renata
|
Advisor: |
Oblouková, Petra
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá projektem zvýšení konkurenceschopnosti společnosti BLOCK a.s. využitím nástrojů marketingového mixu. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a analytické. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se marketingového mixu, konkurence, konkurenceschopnosti a marketingového prostředí. V praktické části je charakterizována společnost BLOCK a.s., následuje analýza jednotlivých prvků marketingového mixu, dále SWOT analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, analýza hlavních konkurentů společnosti a analýza konkurenční pozice. Na základě těchto analýz jsou navržena řešení v oblasti marketingového mixu, která vedou ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti. Projekt je zakončen ekonomickým zhodnocením navržených opatření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11937
|
Date:
|
2009-12-11 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
13492
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account