dc.contributor.advisor |
Oblouková, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Müllerová, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T05:06:45Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T05:06:45Z |
|
dc.date.issued |
2009-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11937
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá projektem zvýšení konkurenceschopnosti společnosti BLOCK a.s. využitím nástrojů marketingového mixu. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a analytické. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se marketingového mixu, konkurence, konkurenceschopnosti a marketingového prostředí. V praktické části je charakterizována společnost BLOCK a.s., následuje analýza jednotlivých prvků marketingového mixu, dále SWOT analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, analýza hlavních konkurentů společnosti a analýza konkurenční pozice. Na základě těchto analýz jsou navržena řešení v oblasti marketingového mixu, která vedou ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti. Projekt je zakončen ekonomickým zhodnocením navržených opatření. |
cs |
dc.format |
86 s. |
cs |
dc.format.extent |
5575021 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
distribuční cesty
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurenční pozice
|
cs |
dc.subject |
konkurenční strategie
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
distribution channels
|
en |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's model of five competitive forces
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
competitive position
|
en |
dc.subject |
competitive strategy
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti BLOCK a.s. využitím nástrojů marketingového mixu |
cs |
dc.title.alternative |
Project of competitiveness increasing of the company BLOCK a.s. by using the tools of a marketing mix |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2010-01-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with project of competitiveness increasing of the company BLOCK a.s. by using the elements of the marketing mix. The thesis is divided into two parts: theoretical and analytical one. Theoretical knowledge concerning marketing mix, competition, competitiveness and marketing environment are described in the first part. Tha practical part includes bacis information about the company BLOCK a.s., analysis of individual elements of the marketing mix, followed by SWOT analysis, Porter's model of five competitive forces, analysis of companys' main competitors and analysis of competitive position. On the basis of these analyses, solutions in the area of marketing mix are suggested, which lead to company's competitiveness increasing. The project is concluded with economical evaluation of suggested solutions. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13492
|
|
dc.date.assigned |
2009-10-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|