Projekt založení klientského centra firmy Widex Line s.r.o. pro region Severní Morava a Slezsko
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt založení klientského centra firmy Widex Line s.r.o. pro region Severní Morava a Slezsko |
Author: |
Tobolová, Jarmila
|
Advisor: |
Slaný, Jaroslav
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá založením klientského centra společnosti Widex Line pro region Severní Moravy a Slezska. Teoretickou část tvoří poznatky z dostupné literatury, vztahující se k problematice podniku, strategického řízení a podnikání se zdravotnickými prostředky. Na základě poznatků z analytické části, která se skládá ze SLEPTE analýzy, Porterova Modelu pěti sil, SWOT analýzy a dotazníkového šetření, je zpracován projekt. Projektová část je věnována postupu založení klientského centra a popsán plán marketinového mixu. Závěr projektu se zabývá nákladovou, časovou a rizikovou analýzou k eliminaci případných rizik. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28217
|
Date:
|
2014-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management ve zdravotnictví |
Grade for thesis and defense:
|
A
33732
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account