Projekt založení klientského centra firmy Widex Line s.r.o. pro region Severní Morava a Slezsko
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Slaný, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Tobolová, Jarmila
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:36Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:36Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28217
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá založením klientského centra společnosti Widex Line pro region Severní Moravy a Slezska. Teoretickou část tvoří poznatky z dostupné literatury, vztahující se k problematice podniku, strategického řízení a podnikání se zdravotnickými prostředky. Na základě poznatků z analytické části, která se skládá ze SLEPTE analýzy, Porterova Modelu pěti sil, SWOT analýzy a dotazníkového šetření, je zpracován projekt. Projektová část je věnována postupu založení klientského centra a popsán plán marketinového mixu. Závěr projektu se zabývá nákladovou, časovou a rizikovou analýzou k eliminaci případných rizik. |
|
dc.format |
132 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
podnik
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
strategická analýza
|
cs |
dc.subject |
zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
zdravotnický prostředek
|
cs |
dc.subject |
časová analýza
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
company
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
strategic analysis
|
en |
dc.subject |
healthcare
|
en |
dc.subject |
medical device
|
en |
dc.subject |
timing analysis
|
en |
dc.subject |
risk analysis
|
en |
dc.title |
Projekt založení klientského centra firmy Widex Line s.r.o. pro region Severní Morava a Slezsko |
|
dc.title.alternative |
The Project of Foundation Client Center Widex Line s.r.o. for The Region of North Moravia and Silesia |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Michek, František |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the project of foundation of the client center Widex Line for the region of the North Moravia and Silesia.The theoretical part presents the findings from an available literature which is matters with company and its strategic leadership and business with medical devices. As a result of analysis part was processed project which is consist of SLEPTE analysis, Porter's five forces, SWOT analysis and exploratory investigation. Experimental part deals with sutiable way for establishment of client centre and there is described plan of marketing mix.The conclusion of the project deal with cost, time and risk analysis to eliminate possible risks. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33732
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account