Výkonová motivace u studentů sociální pedagogiky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Krausová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Trubelíková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:52Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:52Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28268
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce slouží čtenáři k základní orientaci v oblasti motivace v edukačním kontextu. Nabízí přehled motivačních teorií, které nejvýznamněji ovlivnily současné pojímání motivace, zabývá se také jednotlivými motivy, které ovlivňují lidské chování, konkrétně motivy afiliace, výkonu a moci. Praktická část práce je věnována výzkumu výkonové motivace a motivačních tendencí studentů oboru sociální pedagogika pomocí standardizovaných psy-chodiagnostických testů, zaměřuje se na vztah výkonové motivace a studijního programu respondentů (bakalářský nebo navazující magisterský studijní program). |
|
dc.format |
74 s. (120 624 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
motivace k výkonu
|
cs |
dc.subject |
motiv
|
cs |
dc.subject |
afiliace
|
cs |
dc.subject |
výkon
|
cs |
dc.subject |
moc
|
cs |
dc.subject |
motivační tendence
|
cs |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
achievement motivation
|
en |
dc.subject |
motive
|
en |
dc.subject |
affiliation
|
en |
dc.subject |
achievement
|
en |
dc.subject |
power
|
en |
dc.subject |
motivational tendencies
|
en |
dc.title |
Výkonová motivace u studentů sociální pedagogiky |
|
dc.title.alternative |
Achievement Motivation in Social Pedagogy Students |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Cakirpaloglu, Panajotis |
|
dc.date.accepted |
2014-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis serves the reader to the basic orientation in the field of motivation in the educational context. It offers a review of motivational theories that significantly influenced the current conception of motivation, it also deals with the individual motives that influence human behavior, specifically affiliation, achievement and power motives. The practical part of the thesis is dedicated to the research of achievement motivation and motivational tendencies in the social pedagogy students using standardized psycho-diagnostic tests, verifying the relationship between the level of achievement motivation and the study program of the respondents (bachelor's or master's degree program). |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
33812
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-17 |
|
local.subject |
studijní motivace
|
cs |
local.subject |
motivation to study
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account