Výkonová motivace u studentů sociální pedagogiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výkonová motivace u studentů sociální pedagogiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Krausová, Jana
dc.contributor.author Trubelíková, Jana
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:56:52Z
dc.date.available 2015-03-08T20:56:52Z
dc.date.issued 2014-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28268
dc.description.abstract Diplomová práce slouží čtenáři k základní orientaci v oblasti motivace v edukačním kontextu. Nabízí přehled motivačních teorií, které nejvýznamněji ovlivnily současné pojímání motivace, zabývá se také jednotlivými motivy, které ovlivňují lidské chování, konkrétně motivy afiliace, výkonu a moci. Praktická část práce je věnována výzkumu výkonové motivace a motivačních tendencí studentů oboru sociální pedagogika pomocí standardizovaných psy-chodiagnostických testů, zaměřuje se na vztah výkonové motivace a studijního programu respondentů (bakalářský nebo navazující magisterský studijní program).
dc.format 74 s. (120 624 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject motivace cs
dc.subject motivace k výkonu cs
dc.subject motiv cs
dc.subject afiliace cs
dc.subject výkon cs
dc.subject moc cs
dc.subject motivační tendence cs
dc.subject motivation en
dc.subject achievement motivation en
dc.subject motive en
dc.subject affiliation en
dc.subject achievement en
dc.subject power en
dc.subject motivational tendencies en
dc.title Výkonová motivace u studentů sociální pedagogiky
dc.title.alternative Achievement Motivation in Social Pedagogy Students
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Cakirpaloglu, Panajotis
dc.date.accepted 2014-05-30
dc.description.abstract-translated The thesis serves the reader to the basic orientation in the field of motivation in the educational context. It offers a review of motivational theories that significantly influenced the current conception of motivation, it also deals with the individual motives that influence human behavior, specifically affiliation, achievement and power motives. The practical part of the thesis is dedicated to the research of achievement motivation and motivational tendencies in the social pedagogy students using standardized psycho-diagnostic tests, verifying the relationship between the level of achievement motivation and the study program of the respondents (bachelor's or master's degree program).
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 33812
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-17
local.subject studijní motivace cs
local.subject motivation to study en


Files in this item

Files Size Format View
trubelíková_2014_dp.pdf 1.426Mb PDF View/Open
trubelíková_2014_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
trubelíková_2014_op.doc 22.34Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account