dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Perutková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:03:25Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:03:25Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28893
|
|
dc.description.abstract |
Se zavedením Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání byl mateřským školám udělen nový úkol, jímž je tvorba vlastního školního vzdělávacího programu. Vznikají statistiky o tom, v kterých částech dokumentu bývají nejčastěji chyby a jaké. Je i několik doporučených potupů, jak tento dokument tvořit. Avšak nikde není uvedeno, jakou úlohu v tomto procesu mají učitelé mateřských škol, kteří by se tohoto procesu měli účastnit. Na ni je tedy zaměřena tato práce. Praktická část ji objasňuje na základě analýzy hloubkových interview provedených s pěti učitelkami mateřských škol. Interpretace získaných dat poukazuje na to, že proces tvorby probíhá v každé mateřské škole jinak a že i úloha učitelů v tomto procesu je odlišná. To vybízí k vytvoření návodu, který by tento proces usnadnil. Tento, avšak zatím neověřený návod je uveden na konci práce. Součástí práce jsou i náměty pro další zkoumání. |
|
dc.format |
75 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kurikulární dokumenty předškolního vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
školní vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
tvorba školního vzdělávacího programu
|
cs |
dc.subject |
učitel mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
curricular documents of preprimary education
|
en |
dc.subject |
general educational programme
|
en |
dc.subject |
school educational programme
|
en |
dc.subject |
creation of schooleducational programme
|
en |
dc.subject |
kindergarten teacher
|
en |
dc.title |
Úloha učitele mateřské školy při tvorbě školního vzdělávacího programu |
|
dc.title.alternative |
The Role of a Nursery School Teacher in Creation of School Educational Programme |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Majerčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2014-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
There was assigned new task to kindergarten with implementation of general educational programme. The task was a creation of school educational programme. There are developing statistics about part of programme, where mistakes frequently are. There are several recommended methods about creation of this programme. On the other hand, there isn´t an assignment of preschool teachers, who should be participants of the process. It is an inten-tion of this thesis. A pratical part clarifies the assignment by in-depth interviews with five preshool teachers. An interpretation of acquired datas points out diversity of process of creation in each kindergarten and diversity of assignment of preschool teachers. For this reason I have created a manual for facilitation of process. This manual is unauthenticated in the meantime and is given in the end of thesis. Suggestions for additional study are component of thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34658
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-29 |
|
local.subject |
předškolní výchova
|
cs |
local.subject |
rámcové vzdělávací programy
|
cs |
local.subject |
pedagogické kompetence
|
cs |
local.subject |
učitelé mateřských škol
|
cs |
local.subject |
preschool education
|
en |
local.subject |
framework educational programmes
|
en |
local.subject |
pedagogical skills
|
en |
local.subject |
preschool teachers
|
en |