Arteterapie jako prostředek pro všestranný rozvoj dítěte s autismem
Show full item record
No preview available
Title:
|
Arteterapie jako prostředek pro všestranný rozvoj dítěte s autismem |
Author: |
Svárovská, Petra
|
Advisor: |
Šalenová, Eva
|
Abstract:
|
Předkládaná bakalářská práce pojednává o tom jaký má arteterapie vliv na všestranný rozvoj dítěte s autismem. Zaměřuje se na arteterapii, její historii, funkce, cíle, metody, techniky, vymezení a arteterapeutický vztah. Popisuje autismus, jeho historii, charakteristiku, příčiny a diagnostiku. Kvalitativní výzkum se opírá o případovou studii. Klade si za cíl, shromáždit co největší množství informací, o přijetí chlapce do zařízení dětského domova a speciální školy, jeho vývoji a současném stavu z dostupných zpráv dokumentů dětského domova a z odborných psychologických, psychiatrických, pedopsychologických vyšetření. Dále pojednává o praktickém využití různých technik arteterapie, o výsledcích působení arteterapie na tohoto autistického chlapce z pohledu jeho asistentů a pedagoga. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28973
|
Date:
|
2014-01-27 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
E
34792
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account