Analýza marketingového komunikačního mixu v prodejně Tescoma v Olomouci
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingového komunikačního mixu v prodejně Tescoma v Olomouci |
Author: |
Sekaninová, Veronika
|
Advisor: |
Vaněk, Jiří
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového komunikačního mixu v prodejně Tescoma v Olomouci. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje marketingový mix, marketingovou komunikaci, nové trendy v marketingové komunikaci a marketingové analýzy. Praktická část obsahuje informace o prodejně Tescoma v Olomouci. Je zde popsán marketingový mix a především marketingová komunikace prodejny, dále jsou zde informace o konkurenci. Praktická část také zahrnuje PEST analýzu, benchmarking a SWOT analýzu, na základě jejího vyhodnocení jsou v závěru práce návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace prodejny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/29269
|
Date:
|
2014-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
D
35238
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account