dc.contributor.advisor |
Tannenbergerová, Monika
|
|
dc.contributor.author |
Quirenz, Jindřich
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:05:35Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:05:35Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29271
|
|
dc.description.abstract |
Má bakalářská práce pojednává o problematice vzdělávání dětí na základní škole s poruchou ADHD a jejich příbuzných poruch. Je rozdělená na teoretickou a empirickou část. Zabývá se pochopením a určením pojmu ADHD po celý historický vývoj, bere v potaz výchovu v rodině či vzájemnou pomoc rodičů, učitelů a školy obecně. Děti s ADHD hůře navazují přátelství a špatně mohou zvládat pravidla společenského chování. Mají problémy s učením a výchovou, proto se snažím v této práci najít a vyzdvihnout osvědčené metody, jak s těmito dětmi spolupracovat. Ze zjištěných skutečností se pokusím vytvořit podmínky pro výchovu a vzdělání těchto děti. |
|
dc.format |
47 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ADHD
|
cs |
dc.subject |
pozornost
|
cs |
dc.subject |
porucha
|
cs |
dc.subject |
hyperaktivita
|
cs |
dc.subject |
vzdělání
|
cs |
dc.subject |
ADHD
|
en |
dc.subject |
attention
|
en |
dc.subject |
disorder
|
en |
dc.subject |
hyperactivity
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.title |
Problematika ADHD na základních školách |
|
dc.title.alternative |
ADHD Issues at Primary Schools |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jašková, Vendula |
|
dc.date.accepted |
2014-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor thesis deals with the issue of primary school children with ADHD disorder and related disorders education. It is divided into a theoretical and an empirical part. It focuses on identifying and understanding the concept of ADHD throughout the historical development, takes into account education in the family and mutual assistance of parents, teachers and school in general. Children with ADHD make friendships worse and can manage the rules of social behaviour wrong. They have problems with learning and education, so I try to find and highlight the best practices of working with these children in this bachelor thesis. From the findings, I will try to create conditions for the upbringing and education of these children. |
|
dc.description.department |
Katedra pedagogiky a psychologie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
35241
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-04-29 |
|
local.subject |
základní školství
|
cs |
local.subject |
žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
local.subject |
porucha ADHD
|
cs |
local.subject |
elementary schooling
|
en |
local.subject |
pupils with special educational needs
|
en |
local.subject |
attention deficit hyperactivity disorder
|
en |