dc.contributor.advisor |
Zelinský, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Kubica, Artur
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T20:11:15Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T20:11:15Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2958
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje porovnání dvou rozdílných pojetí prevence kriminality se zacílením na seniory. Na jedné straně je tady audiovizuální pojetí žurnalistiky publicistického typu v pořadu České televize "Na stopě", který spolupracuje s Policií České republiky a zveřejňuje neobjasněné zločiny na základě policejních požadavků, na druhé straně je tady prezentován humorně laděný hudební pořad Českého rozhlasu v Ostravě "S dechovkou na zločince", jehož náplní je seznamovat a varovat před zločinností vtipně, s nadhledem a humorem. V obou případech jde o jediné - chránit formou marketingové komunikace rozhlasové posluchače a televizní diváky. Diplomová práce je zaměřena na tuto formu marketingové komunikace. Výsledkem práce je identifikace marketingových potřeb a požadavků , které mohou nejlépe sloužit cílové skupině seniorů v oblasti prevence kriminality prostřednictvím dvou různých mediálních projektů, a také řešení vyšší efektivity obou veřejnoprávních pořadů. |
cs |
dc.format |
72 s., 27 s. text. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1111277 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingové strategie
|
cs |
dc.subject |
vysílání
|
cs |
dc.subject |
pořad
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
veřejnoprávní
|
cs |
dc.subject |
Český rozhlas Ostrava
|
cs |
dc.subject |
Česká televize
|
cs |
dc.subject |
Na stopě
|
cs |
dc.subject |
S dechovkou na zločince
|
cs |
dc.subject |
senioři
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
kriminalita
|
cs |
dc.subject |
zločin
|
cs |
dc.subject |
sledovanost
|
cs |
dc.subject |
poslechovost
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
broadcasting
|
en |
dc.subject |
programme
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
statutory
|
en |
dc.subject |
Český rozhlas Ostrava
|
en |
dc.subject |
Česká televize
|
en |
dc.subject |
Na stopě
|
en |
dc.subject |
S dechovkou na zločince
|
en |
dc.subject |
the seniors
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
criminality
|
en |
dc.subject |
crime
|
en |
dc.subject |
ratings
|
en |
dc.title |
"Senioři jako specifická cílová skupina marketingových komunikací (sociálního marketingu) v podmínkách pořadu České televize "Na stopě" a pořadu Českého rozhlasu Ostrava "S dechovkou na zločince" |
cs |
dc.title.alternative |
"The seniors as the specific target group of the marketing communications (social marketing) in the conditions of the programme "Na stopě" presented by Česká televize and the programme "S dechovkou na zločince" presented by Český rozhlas Ostrava |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2007-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the diploma thesis is to present the difference between two approaches of the criminality prevention with the seniors as the target group. On one hand there is the audiovisual approach of journalism evident in the TV programme of Česká televize named "Na stopě" that cooperates with the police of Czech Republic in presentation of unexplained crimes, on the other hand there is the musical programme of Český rozhlas Ostrava under the title "S dechovkou na zločince", the aim of which is to identify and warn against the crimes in a humorous way and with a dispassionate point of view. Both the examples seek the only purpose - to protect in the form of marketing communication the radio listeners and TV spectators. The diploma thesis focuses on this type of marketing communication. The identification of marketing needs and requirements serve as the result of the diploma thesis, which could help the target group of the seniors in the area of criminality prevention through two different media projects, simultaneously it could solve the effectiveness of both statutory programmes. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4949
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
C |
|