"Senioři jako specifická cílová skupina marketingových komunikací (sociálního marketingu) v podmínkách pořadu České televize "Na stopě" a pořadu Českého rozhlasu Ostrava "S dechovkou na zločince"

DSpace Repository

Language: English čeština 

"Senioři jako specifická cílová skupina marketingových komunikací (sociálního marketingu) v podmínkách pořadu České televize "Na stopě" a pořadu Českého rozhlasu Ostrava "S dechovkou na zločince"

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelinský, Miroslav
dc.contributor.author Kubica, Artur
dc.date.accessioned 2010-07-14T20:11:15Z
dc.date.available 2010-07-14T20:11:15Z
dc.date.issued 2007-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2958
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje porovnání dvou rozdílných pojetí prevence kriminality se zacílením na seniory. Na jedné straně je tady audiovizuální pojetí žurnalistiky publicistického typu v pořadu České televize "Na stopě", který spolupracuje s Policií České republiky a zveřejňuje neobjasněné zločiny na základě policejních požadavků, na druhé straně je tady prezentován humorně laděný hudební pořad Českého rozhlasu v Ostravě "S dechovkou na zločince", jehož náplní je seznamovat a varovat před zločinností vtipně, s nadhledem a humorem. V obou případech jde o jediné - chránit formou marketingové komunikace rozhlasové posluchače a televizní diváky. Diplomová práce je zaměřena na tuto formu marketingové komunikace. Výsledkem práce je identifikace marketingových potřeb a požadavků , které mohou nejlépe sloužit cílové skupině seniorů v oblasti prevence kriminality prostřednictvím dvou různých mediálních projektů, a také řešení vyšší efektivity obou veřejnoprávních pořadů. cs
dc.format 72 s., 27 s. text. příloh. cs
dc.format.extent 1111277 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject marketingové strategie cs
dc.subject vysílání cs
dc.subject pořad cs
dc.subject média cs
dc.subject veřejnoprávní cs
dc.subject Český rozhlas Ostrava cs
dc.subject Česká televize cs
dc.subject Na stopě cs
dc.subject S dechovkou na zločince cs
dc.subject senioři cs
dc.subject prevence cs
dc.subject kriminalita cs
dc.subject zločin cs
dc.subject sledovanost cs
dc.subject poslechovost cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject broadcasting en
dc.subject programme en
dc.subject media en
dc.subject statutory en
dc.subject Český rozhlas Ostrava en
dc.subject Česká televize en
dc.subject Na stopě en
dc.subject S dechovkou na zločince en
dc.subject the seniors en
dc.subject prevention en
dc.subject criminality en
dc.subject crime en
dc.subject ratings en
dc.title "Senioři jako specifická cílová skupina marketingových komunikací (sociálního marketingu) v podmínkách pořadu České televize "Na stopě" a pořadu Českého rozhlasu Ostrava "S dechovkou na zločince" cs
dc.title.alternative "The seniors as the specific target group of the marketing communications (social marketing) in the conditions of the programme "Na stopě" presented by Česká televize and the programme "S dechovkou na zločince" presented by Český rozhlas Ostrava en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.description.abstract-translated The aim of the diploma thesis is to present the difference between two approaches of the criminality prevention with the seniors as the target group. On one hand there is the audiovisual approach of journalism evident in the TV programme of Česká televize named "Na stopě" that cooperates with the police of Czech Republic in presentation of unexplained crimes, on the other hand there is the musical programme of Český rozhlas Ostrava under the title "S dechovkou na zločince", the aim of which is to identify and warn against the crimes in a humorous way and with a dispassionate point of view. Both the examples seek the only purpose - to protect in the form of marketing communication the radio listeners and TV spectators. The diploma thesis focuses on this type of marketing communication. The identification of marketing needs and requirements serve as the result of the diploma thesis, which could help the target group of the seniors in the area of criminality prevention through two different media projects, simultaneously it could solve the effectiveness of both statutory programmes. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4949
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
kubica_2007_dp.pdfBlocked 1.059Mb PDF View/Open
kubica_2007_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
kubica_2007_op.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account