Marketingová strategie firmy Welding spol. s r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová strategie firmy Welding spol. s r.o. |
Author: |
Obuchová, Marta
|
Advisor: |
Krajčo, Karol
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie pro společnost Welding, spol. s r.o. První část objasňuje základní pojmy marketingu a marketingového prostředí společnosti. V části druhé je představená společnost Welding, spol. s r.o., dále jsou analyzované současné vplyvy externího a interního prostředí, marketingový mix a marketingová strategie společnosti. Třetí část této práce je věnovaná návrhu projektu marketingové strategie pro společnost Welding, spol. s r.o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/302
|
Date:
|
2006-05-12 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2016
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
3950
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account