Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků

Show full item record

No preview available
Title: Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Author: Horáček, Václav
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků je práce, která předkládá postup, jak využít filmových žánrů nebo jejich znaků při tvorbě reklamního sdělení se zaměřením na televizní a filmovou reklamu. Teoretická část představuje reklamu, audiovizuální reklamu, film, definuje filmové žánry, jejich znaky a popisuje jejich uplatnění v audiovizuální reklamě. Praktická část zkoumá na vzorku respondentů ve skupinovém rozhovoru vnímání filmového žánru a jeho znaků v reklamních sděleních. Přináší doporučení jejich využití při tvorbě audiovizuálních reklamních prostředků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30363
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 36760


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
horáček_2014_dp.pdf 3.115Mb PDF View/Open
horáček_2014_vp.doc 155.5Kb Microsoft Word View/Open
horáček_2014_op.doc 135Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account