dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Horáček, Václav
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:50Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:50Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30363
|
|
dc.description.abstract |
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků je práce, která předkládá postup, jak využít filmových žánrů nebo jejich znaků při tvorbě reklamního sdělení se zaměřením na televizní a filmovou reklamu. Teoretická část představuje reklamu, audiovizuální reklamu, film, definuje filmové žánry, jejich znaky a popisuje jejich uplatnění v audiovizuální reklamě. Praktická část zkoumá na vzorku respondentů ve skupinovém rozhovoru vnímání filmového žánru a jeho znaků v reklamních sděleních. Přináší doporučení jejich využití při tvorbě audiovizuálních reklamních prostředků. |
|
dc.format |
57 s. (87 632 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
audiovizuální reklamní prostředky
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
filmové žánry
|
cs |
dc.subject |
znaky filmových žánrů
|
cs |
dc.subject |
audio-visual advertising tools
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
movie
|
en |
dc.subject |
movie genres
|
en |
dc.subject |
characteristics of movie genres
|
en |
dc.title |
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků |
|
dc.title.alternative |
Film Genre and its Application in the Process of Creation of Audiovisual Promotional Tools |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the characteristics of movie genres, and how these are applied to audio-visual advertisement. As well as the theoretical work, practical part of the study involves the perception of different types of advertising on a sample group, and their suggestions for advertising tools. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36760
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|