Komunikační kampaň značky Horeca Select

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační kampaň značky Horeca Select

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační kampaň značky Horeca Select
Author: Lukešová, Barbora
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Společnost Makro Cash & Carry se v roce 2013 rozhodla, že investuje do komunikační kampaně na podporu vlastní značky Horeca Select. Hlavními osobami této kampaně jsou šéfkuchaři známých restaurací a zároveň jsou i zákazníky tohoto velkoobchodu. Tato bakalářská práce se zabývá komunikační kampaní vlastní značky Horeca Select, kterou výhradně vlastní a prodává velkoobchod Makro Cash & Carry. Práce popisuje jednotlivé komunikační kanály, kterými společnost značku komunikuje. Na základě výzkumu práce zhodnotí komunikační kampaň, zda je její komunikace dosta-tečná a zda byla za dosavadní dobu efektivní. Dále práce dává doporučení pro budoucí komunikační kampaň této značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30376
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: Fx 36776


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lukešová_2014_dp.pdf 2.904Mb PDF View/Open
lukešová_2014_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
lukešová_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account