Komunikační kampaň značky Horeca Select
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Lukešová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:54Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:54Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30376
|
|
dc.description.abstract |
Společnost Makro Cash & Carry se v roce 2013 rozhodla, že investuje do komunikační kampaně na podporu vlastní značky Horeca Select. Hlavními osobami této kampaně jsou šéfkuchaři známých restaurací a zároveň jsou i zákazníky tohoto velkoobchodu. Tato bakalářská práce se zabývá komunikační kampaní vlastní značky Horeca Select, kterou výhradně vlastní a prodává velkoobchod Makro Cash & Carry. Práce popisuje jednotlivé komunikační kanály, kterými společnost značku komunikuje. Na základě výzkumu práce zhodnotí komunikační kampaň, zda je její komunikace dosta-tečná a zda byla za dosavadní dobu efektivní. Dále práce dává doporučení pro budoucí komunikační kampaň této značky. |
|
dc.format |
35 s. (64759) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
velkoobchod
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
in-store komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
wholesale
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
in-store communications
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Komunikační kampaň značky Horeca Select |
|
dc.title.alternative |
Communication Campaign of the Horeca Select Brand |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2014-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Makro Cash & Carry in 2013 decided to invest in a commnunication campaign to promote its own brand Horeca Select. The main protagonists of this campaign are chefs of well-known restaurants and also customers of the wholesaler. This bachelor thesis deals with communication campaign of own brand Horeca Select, which owns and exclusively sells wholesale Makro Cash & Carry. This thesis describes the various channels through which a company communicates the brand. Based on the research work evaluates the communication campaing, whether its communi-cation is sufficient and if it was effective for the current period. The work also giver re-commendations for future communication campaign of the brand. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36776
|
|
utb.result.grade |
Fx |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account