dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Adamová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:59Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:59Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30395
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tématem spotřebitelského chování seniorů ve vztahu k nákupu služeb. Teoretická část se zaměřuje na vymezení seniorů, jakožto cílové skupiny, a to z hlediska demografického, socio-ekonomického a biologického. Od charakteristik cílové skupiny seniorů se pak odvíjí vymezení služeb, které mohou být při seniory atraktivní ať se jedná o služby související se společenským či kulturním vyžitím nebo o služby, které mají usnadnit seniorům život v rámci každodenní péče. Analytická část je zaměřena na řízený rozhovor a dotazníkové šetření, jimiž má být zjištěno spektrum služeb, které senioři využívají a jejich disponibilní rozpočet určený na služby. Na zjištění navazují doporučení pro poskytovatele služeb, jak seniorům zpřístupnit a zatraktivnit vybrané služby. |
|
dc.format |
89 s. (160200 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
senior
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
péče o seniory
|
cs |
dc.subject |
socio-ekonomický status seniorů
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
nákupní rozhodování
|
cs |
dc.subject |
senior
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
elderly care
|
en |
dc.subject |
socio-economic status of older people
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
driven interview
|
en |
dc.subject |
shopping decisions
|
en |
dc.title |
Spotřebitelské chování seniorů - nákup služeb |
|
dc.title.alternative |
Consumer Behavior of Senior Citizens - Purchase of Services |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2014-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with consumer behaviour of older people in relation to purchasing services. The theoretical part focuses on the definition of seniors as a target group in terms of demographic, socio-economic and biological issues. From the characteristics of the target group of seniors is then derived definition of services that may be attractive for the elderly whether it is for services related to the social and cultural opportunities or services to facilitate senior citizens in daily life care. The analytical part is focused on managed interview and questionnaire, which is to be established range of services that benefit seniors and their available budget for services. The recommendation for service providers to make available to seniors, and make the selected service follows. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36798
|
|
utb.result.grade |
Fx |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|