Využití náboženských symbolů a biblických příběhů v reklamě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití náboženských symbolů a biblických příběhů v reklamě |
Author: |
Kubešová, Hana
|
Advisor: |
Banyar, Milan
|
Abstract:
|
Tato práce pojednává o používání náboženské tématiky v komerční komunikaci. V teoretické části jsou definovány základní typy náboženství, jejich důležité mezníky, pro-tože z těchto základů se odvíjí následné používání duchovních témat v současné reklamní tvorbě. V praktické části jsou provedeny analýzy některých příkladů komerční komunikace s nábo-ženskou tématikou, dále je proveden marketingový výzkum zaměřený na vnímání takové formy komunikace a v projektové části pak navržena kampaň, která pracuje s poznatky vý-zkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30411
|
Date:
|
2014-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
36821
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account